Monday 25 February 2013

Avalon and Glequin

Deeci... cum am cumparat cateva cutiute de glequin normal ca n-am mai avut stare pana cand am putut sa vi le arat si voua.
Asa ca m-am pus pe treaba si am folosit A-England Avalon, ultima legenda din colectia mea de 3. Intr-adevar isi merita numele, se aplica uniform, se usuca relativ repede dar pentru a fi opaca am preferat sa aplic 2 straturi in loc de unul. Este un mov cu ape albastre, insa in acelasi timp cald.
Pe inelar am folosit Opi - Planks a lot, din colectia Pirates of the Carribean, tot in 2 straturi.
Apoi, cum eu incep manichiura mereu de la mana stanga, am inceput tot de aici sa aplic glequin. Fiind la prima incercare, m-am bazat pe aplicarea manuala, unul cate unul luate pe un dotting tool si aplicate pe un strat proaspat de lac incolor.
Nu va sfatuiesc sa faceti asa, deoarece nu iese exact modelul pe care-l vreti voi, sau mie nu mi-a iesit, si-n plus consuma enorm de mult timp.
Cand am inceput sa le aplic si la mana dreapta, am descoperit o metoda mult mai usoara: am creat modelul de glequin pe hartie, l-am luat cu stampiluta Konad - adera perfect la acel cauciuc, nu cad - si am aplicat intreg modelul dintr-o data ca un stamping obisnuit.
A fost muuuult mai rapid, si-n plus pe hartie modelul se aranjeaza imediat si se poate modifica oricat ;)

Nu uitati sa acoperiti bine bine cu lac orice aplicatie pusa pe unghie - eu dau curent cate 2 straturi de lac, dar uneori ajung si la 3-4 straturi cum am pus acum, pentru a evita problemele.
Am aplicat si un mic accent de stamping pe degetul mare si aratator ci argintiu - de data asta am vrut un stamping mai "soft" care sa nu eclipsese glequin-urile, si nici sa nu incarce excesiv mana.
Sooo, what do you think?

No comments:

Post a Comment