Sunday 3 March 2013

Ce-am mai cumparat...

Din pacate, sau poate din fericire... desi nu si pentru portofelul meu, imi place shoppingul. E un fel de terapie de zambit pentru mine, si de multe ori micul meu secret de a trece peste perioadele stresante.
Ciocolata nu ma atrage, nu mananc ca sa ma linistesc in schimb de multe ori am cedat si am cumparat - ca sa zambesc.
E un mod de a trece mai usor, de a-ti oferi un zambet in fiecare zi.
De ceva vreme cautam glequin. Ce sunt insa ele? Sunt acele mici paiete - romb. Pe care le-am gasit la Luiza . Le-am cautat o vreme pana sa le aiba ea pe stoc, insa intr-o buna zi am vazut pe facebook ca si-a actualizat stocurile. Am dat repede - repejor comanda, si m-am ales cu 4 nuante frumoase de glequin
Siii... iata si glequin-urile
- auriu

- rosu

- verde


- turcoaz

si mov.

Cutiuta e foarte mare, la cat de putin se consuma, si m-au costat 1.5 lei.
Nu incercati sa le dati jos cu discheta imbibata in acetona si frecat unghia - inmuiati o discheta demachianta in acetona, aplicati pe unghie, inveliti in folie de aluminiu si tineti asa cam 5 minute. Sclipiciul/aplicatiile se inmoaie usor si de indeparteaza fara probleme - eu asa fac de aproape 2 ani si nu am avut nicio problema.

Pisu'

No comments:

Post a Comment