Friday 29 March 2013

LA Colors la Makeupshop

Magazinul Makeupshop din Iasi tocmai au anuntat pe FB ca au adus oje LA Colors. Wow - eu am momentan doar 2 oje de la ei, primite cadou de la Asil si Lisa - daca ma cititi, sa stiti ca va sarut cu drag.
Una este un verde frunza frumos -564, a pus Meg swatchuri aici. E cam fluida, are nevoie de 2 straturi sa acopere bine bine dar se usuca foarte repede.
Cealalta este un sclipici pe care-l iubesc la nebunie- nuanta 652. E preferatul meu dintre sclipicioase - l-ati mai vazut si aici. Un sclipici care pare transparent in sticla, care pe unghie sa bata in toate nuantele curcubeului - de la galben la verde.

Am folosit-o de mai multe ori peste manichiuri si mereu mi-a adus zambete.

Nu stiu ce preturi or sa fie la Makeupshop si ce nuante - sper sa aiba toata gama disponibila insa ramane de vazut.

In orice caz, ma bucur mult ca incepem sa avem acces si in Romania la o gama mai mare de branduri de produse cosmetice. Urmatorul pe lista mea e Catrice - does anyone hear me? :)

Pisu'

No comments:

Post a Comment