Friday 8 March 2013

Manchiura verde cu gandul la primavara

Va arat o manichiura in tonuri de verde pe care am purtat-o in ulruma saptamana a lui februarie.


OPI - Jade is the new black
OPI - Pirates of the Carribean - Mermaid tears pe inelar
Stamping inelar: OPI - Jade is the new black
Stamping restul degetelor - Gabrini 321


Ultima zi fiind 1 Martie am schimbat rapid modelul de pe inelar cu ceva mai dulce si mai feminin, asa de primavara




E un model relativ simplu de facut, pe care l-am vazut mai demult pe blogul Kaylei o fata pe care o admir nespus, imi place foarte mult ceea ce face. Nu aveam inca aici ciresi in floare, asa cum apar pe unghiuta mea, dar putem visa la ei pana cand o sa-i avem in parcuri.

Pana atunci, ma bucur de ziua de azi, cu soare mult - mai ales ca azi e baba mea!

La multi ani de ziua noastra dragele mele!


No comments:

Post a Comment