Tuesday 2 April 2013

Se cauta ambasador ZorileStore!

Neata!

In sfarsit avem si noi ceva soare, temperaturi de primvara si parca parca am mai mut chef de scris aici.
Azi va prezint o campanie frumoasa, pusa la dispozitie de catre ZorileStore si BlogAwards, carora le multumesc pe aceasta cale.

Vorbim de o noua campanie pentru bloggeri, si spre deosebire de altele toti participantii primesc produse de incaltaminte din categoria Curatenia de primavara iar autorii celor mai reusite 10 review-uri intra in competitia pentru titlul de Blogger Ambasador ZorileStore! Wow, suna deja foarte bine.

Asadar, m-am pus si eu pe uitat prin site. Au foarte multe chestii dragute, si sincer mi-e greu sa aleg ceva anume: insa voi opta pentru Pantofiorii casual Kitten pentru femei CIPELE
Mi-au placut la nebunie pentru comoditate si pentru  culoarea lor mov, frumoasa si focoasa.



Cum vi se par?

Pisu'

No comments:

Post a Comment