Tuesday 7 May 2013

Guest Post pe blogul Josephinei!

Buna dimineata dragelor, si, cu putina intarziere,  Christos a inviat!

Aseara am revenit din vacanta, cu multa energie si amintiri frumoase, insa acasa am gasit iar o multime de probleme marunte.

Sper ca ati avut Sarbatori frumoase, calde, v-ati relaxat asa cum am facut si eu, si poate v-ati si cumparat ceva pentru sufletelul vostru.

Eu v-am ramas datoare cu postarea despre impresiile de la Cosmobeauty, urmeaza curand, din pacate n-am avut timp, si cea despre vacanta mea de Paste.

Sunt bucurioasa ca am aparut ca si invitata pe blogul Josephinei - ea organizeaza o rubrica de postari tip guest, un gest pentru care ii multumesc mult. Lunea asta a fost randul meu cu o manichiura roz pe care o puteti vedea aici

Va pup pe toate,

Pisu

1 comment:

  1. Foarte draguta manichiura! As fi comentat pe blogul ei, dar nu am gasit buton de comment. Probabil disquiss face iar mofturi.
    Te pup, bine ai revenit!

    ReplyDelete