Wednesday 15 May 2013

Weekendul asta avem de unde alege!

Neata dragele mele!

m revenit pe baricade si deja am foarte putin timp pentru blog, din pacate. Nici vreo manichiura deosebita n-am mai facut de mult, doar culoare uni si cam atat.

Sper sa am mai mult timp si sa-mi pot relua curand pasiunea!

Week-endul asta, mai exact sambata noapte va fi cam in toata tara Noaptea Muzeelor 2013 - o noapte frumoasa, animata, unii i-ar putea spune cam aglomerata, unde majoritatea muzeelor din tara vor fi deschise gratuit incepand cu ora 18 sau 20.
Din experienta anilor trecuti, merita mers la Muzeul Satului, deschis de sambata de la pranz, un frumos parc animat cu oameni si mult soare.
Antipa si Muzeul de arta au cozi foarte mari la intrare, sunt cam de evitat, mai ales ca pe situl MNAR exista o zi de vizitare gratuita in fiecare luna.
Muzeul de Istorie Nationala era OK, insa la Tezaur coada dura cam 1-2 ore.

Ce va sfatuiesc eu? Alegeti un muzeu, mergeti de la inceperea evenimentului, adica de la 6, sau 8 si veti prinde ceva mai liber.

Programul complet il gasiti aici la Joana - Multumim, e chiar foarte util!

daca preferati ceva mai linistit, Camelcuta are un alt eveniment in plan, o Intalnire pentru beauty addicts, la Galeria Vitantis incepand cu ora 14 - din pacate eu n-am sa pot ajunge, am ceva in plan insa le imbratisez virtual pe fete si ramane pe altadata.

Deci, ce veti face in weekend?

Pisu'

No comments:

Post a Comment