Saturday 19 October 2013

Mani white on black


Buna dragelor,

Din pacate nu am mai postat de mult, dar ma bucur enorm sa reusesc sa va scriu iar.
Am vazut acum ca am depasit 5000 vizualizari ale blogului, si tinand cont de perioada in care am disparut din mediul online, pentru mine valoarea enorm numerele astea.
N-am mai scris de mult aici. Nu pentru ca n-as fi vrut, ci pentru ca pur si simplu n-am avut timp.
Am schimbat jobul, am invatat lucruri noi si am cunoscut oameni noi, cu bune si cu rele.
Insa n-am mai prea avut timp de manichiuri; au fost saptamani cand n-an avut nimic nimic pe unghii, nici macar lac incolor.
Si va multumesc ca va faceti timp sa ma urmariti. Va multumesc ca sunteti acolo.
Am revenit cu un modelas usor groovy, dar si delicat in acelasi timp.
De ceva timp tot purtam oje in culori calde, rosu caramiziu (Brickey Mouse de la Catrice mi-a luat ochii, e tare frumusica, dar despre ea in episodul viitor)
Acum am optat pentru o oja neagra, Astor Black, aplicata in 2 straturi.
Apoi am aplicat un model in tehnica stamping cu oja alba de la Konad.


Ma scuzati pentru calitatea pozei, e facuta cu telefonul.

Placutele sunt de la Bundle monster.
Pana la inceput de noiembrie, am de gand sa ma rasfat cu mani de inspiratie Halloween - imi place sarbatoarea asta, sunt o mare adepta a negrului pe unghii si ma bucur de cate ori am timp sa-mi fac un model mai deosebit decat clasicul french.

So, what do you think?

Pisu'

3 comments:

  1. Ce fain arata! Ma bucur ca ai revenit si sper sa postezi cat ma des! Te pup

    ReplyDelete
  2. e fain contrastul! Spor la postat, PIsicel! :*

    ReplyDelete
  3. Multumesc Cata si Megut! Si eu imi doresc sa pot ramane mai constanta in postari si cel mai important in manichiuri! ;)

    ReplyDelete