Wednesday 30 October 2013

TAG: the procrastinating beauty blogger

Buna dragelor!

Pe cand citeam eu bloguri de beauty in metrou - cum fac in ultima vreme , am gasit un tag tare dragut pe Blogul Cameliei - si m-am gandit sa-l refac si eu.

Numeste o etapa de infrumusetare pe care o faci rar?
Masca de fata. Tratament de par. Mers la cosmetica. Sa mai continui? Da, nu ma prea ingrijesc din pacate. Noroc ca am inca gene bune. Dar am implinit deja 30 de ani si mereu aud ca e cazul sa tin cont de asta.

Iti speli pensulele cu regularitate?
Nu prea. O data pe saptamana cea de fond de ten sau de fard de ochi. Restul, mai rar...

Cat timp rezisti cu oja sarita de pe unghii?
Eeeh ... din pacate mult. Eu in general tin oja o saptamana intreaga, si completez usurel acolo unde e nevoie. Si modelele mele sunt mai complicate si e nevoie de timp sa refac manichiura. :)

Cat timp iti ia sa iti cumperi un produs nou de beauty dc ai nevoie de el?
Hm... depinde. Poate sa-mi ia si cateva luni bune dc e vorba de un site online. Acolo ma uit, le pun in cos, le scot etc. daca sunt in afara si am doar o jumatate de ora in Sephora sau in farmacie, le pot lua in 5 minute - insa aici trisez putin pt ca am lista gata de acasa.

Care este cel mai rau obicei de beauty?
Nu am obiceiul de a respecta ritualul de beauty. Sunt o mare lenesa din pacate; de multe ori seara abia trag de mine sa ma demachiez.

Numeste un lucru nelegat de frumusete pe care il amani mereu
Sa imi cumpar un ceas. Nu mai am de mai bine de 1 an, si tot zic ca o sa-mi cumpar. Si mereu aman, pt ca nu am gasit modelul care sa zic Wow, that's the one!

Cand te pregatesti de iesit, lasi aranjarea pe ultima suta de metri?
Da, aproape intotdeauna. Mereu zic ca o sa incep din timp, dar de cele mai multe ori plec nearanjata din lipsa de timp.

Cat de organizate sunt colectiile tale de machiaj si oje?
Ojele au 2 cutii de stocare (de fapt 2 mari si 2 mici, dar alea mici nu se pun, nu?) pe masa de manichiura - adica masa pe care-mi fac de obicei unghiile.
Fardurile nu au nimic saracele, stau in niste cutiute in baie.

No comments:

Post a Comment